YOU'VE GOT THEIR HEARTS AND MY HEART AND NONE OF THE PAIN

Holy mother of god vilken bra vecka det varit! Jag har njutit, chillat, sjungit, skrattat och massa sånt där döfint nivet..
Igår så satte vi direkt igång med förberedelserna inför kvällens framträdande. Det var hets, det var skratt, det var drygt, och lite långtåkigt. Men oj så värt det!
Efter 2 ganska mediokra genrep så fick vi ett par timmars ledigt innan vi återigen skulle vara på plats.
Jag och tjejerna drog till Tre Kronor och käkade lite. Efter det så köpte vi med oss lite jordgubbar och gick igenom hela Hultsfred till en sjö som kallas Hulingen. Där doppade vi benen, skrattade och tog massa kort. Underbart!

Klockan 18.50 slogs portarna upp och folk vällde in. Backstage satt jag och mina vänner med fjärilar, drakar och allt möjligt i magen. Taggade till tusen!
Allt gick som smort och vi fick mycket beröm. Vi var hur nöjda som helst!

Omkring 22.00 så var vi tillbaka vid hulingen, den här gången stog bad på schemat. Kallt, men ojoj så kul vi hade!
Vi hamnade fyra pers i Nättans enmanssäng och somnade runt halv 2.
Och idag har vi gjort 2 uppvisningar av showen också. En vid halv 9 och en vid 10. Första hade vi zero publikstöd. Tråkigaste publiken jag varit med om. Och andra så fick vi teknikstrul och försenade dansare vilket resulterade i lite halvkaos och ett enormt twitterhat. Mycket negativa kommentarer om hur dålig showen var o.s.v. Vilket sänkte oss allihopa en aning då vi har lagt ner så otroligt mycket jobb på det. Lite teknikstrul kan väl inte göra en hel show värdelös?
Jag och många med mig är i alla fall jättenöjd och stolt över allt arbete och det resultat som vi tillsammans producerat fram!
Nu- poolhäng!





phs_ the day before yesterday - SUNSET

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0