D-D-DANCE TIL' YOU GET IT RIGHT!

Hello people! Hur fasiken är läget?
Jag måste säga att efter gårdagens matteprov blivit gjort så lossnade en liten sten i mitt hjärta. Nu är det bara ett stort samhällsprov jag måste leverera rätt bra på också, sen kan jag slappna av nån dag eller så.. Hoppas jag!
Idag är det torsdag, jobbiga, jobbiga torsdag. Men imorgon är det ju dagen D, FRIDAY!
Och jag ska gosa med världens bästaste och mest saknade tjejer. LÄNGTAR!
Ikväll ska jag sjunga lite med brudarna, och sen ska jag sitta och kolla på true blood tills jag har fyrkantiga ögon (eller klockan blir 22) och bara slappa. Kanoners!
Men ni får ha det så bra ett tag till!
 
 
 
PUSS

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0