NEW IN

Igår firade jag min lön (som jag fått den 25 men inte märkt...) med att väldigt spontant springa in på DinSko 10 minuter innan bussen gick hem och köpte ett par skor.
Ett par boots med nitar på.
Dock så ser det ut som att jag har storlek 50 på nedersta bilden, men det har jag faktiskt inte.. ;)
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

kommentera gärna
Postat av: Anonym

Hej!
Skona va riktigt snygga! Vad kostade dom? :)

Svar: Hej, 599 kr gick de endast på! :)
erika

2012-09-09 @ 21:55:38
Postat av: Sara

Hej! vart bor du? i vilken stad? och vart kan jag få tag i dessa super snygga skor?
bor i halmstad och dom finns inte här och inte på hemsidan...
tacksam för svar!
skicka gärna svaret till min e-post :)

Svar: Hej Sara! Dessa skor är köpta på Din Sko i Oskarshamn. Dom finns nog endast i butik! :)
erika

2012-09-13 @ 20:20:13

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0