BLOGGEN HETER HEJJERIKAAH AV EN ANLEDNING

Mitt namn står i adressfältet av en anledning, det här är min blogg. Mitt namn är erika, och jag har skapat den här bloggen, hållt den levande, berättat min historia. Jag har skrivit dagbok online, fast med mycket bilder också. Det kommer alltid finnas folk som inte gillar mig, jag är en färgstark person och antingen hatar man mig eller så älskar man mig, that's it. Jag kan känna att det är ganska bra att det finns folk som ogillar, det ger mig en anledning att fundera på vad jag kan förbättra med mig själv. Vad jag där emot inte kan känna, är att det är okej med anonyma kommentarer. Skriv vad ni vill, att ni hatar mig, att jag är ful, att jag är jobbig, fin, go, glad, att ni älskar mig, men STÅ FÖR DET. 
Jag accepterar att man inte kommer överrens med och gillar alla, det är okej!
Jag kanske blir besviken och sur en stund, men jag tar det, och jag tänker inte ta en diskussion med er varför ni ogillar mig, för varför skulle jag? Jag vill bara att ni ska våga stå för er själva. För ärligt, hur ska jag, och resten av världen kunna ta er på allvar om ni inte vågar stå för vad ni tycker?
Jag tror att det är ett stort steg mot en bättre värld, att folk vågar stå för vad dem tycker!
 
Jag är jag, och jag kommer alltid vara den jag är, jag tänker inte anpassa mig efter alla andra, punkt slut.

kommentera gärna
Postat av: Mat I ett As (Mattias miffon som inte fattar :(((()

Tycker inte om dig för att du mesig och feg och inte står för vem du är, tycker om dig för att du vågar vara den du är och stå för det du tycker. Och lite gosig med. Puss!

Svar: Åh vad du är fin och bra min lilla gulleplutt! Lämna mig aldrig! pussar
erika

2013-02-26 @ 21:09:05
Postat av: erica

grym är du!

Svar: FINA DU!
erika

2013-02-26 @ 21:26:24
URL: http://ericaberggren.blogg.se
Postat av: lisa

du är stark som står för vad du tycker och tänker, därför tycker jag att du verkar va en jättebra person! det är precis det man vill se hos en person, nån som vågar va sig själv. fortsätt så! :)

2013-02-26 @ 22:09:21
URL: http://liisuus.blogg.se

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0