FREDAG, LÖRDAG, SÖNDAG

I fredags efter att ha ätit donken med fina klasskamrater och surat för att jag var tvungen att åka skridskor på idrotten så hängde jag med Julia hem. Vi bakade, sjöng, hade det bra. Sen kom bianca och amina, vi fortsatte chilla ett tag. Tette och OP kom, vi tog en prommis, träffade lite folk, mådde bra. Spenderade natten med dessa.
Vaknade upp, käkade frulle, glodde film och sen hoppade jag på tåget och drog hem. Kände mig lite halvkrasslig men tänkte inte mer på det. Idag vaknade jag upp och kunde inte prata och under dagen har jag fått feber till och från och så. Detta är ungefär livssituationen just nu.. Här kommer lite mobildbilder!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0