ÅRSRESUMÉ DEL 2

 
April, den här månaden var jag sjuk mycket, hade väldigt mycket huvudvärk och så.
Trots det så gymmade jag en hel del. Jag och nättan fortsatte åka till vimmerby titt som tätt och hängde på vårt favoritfik, Bakfickan.
Jag var dökär i Norlie och KKV och blev förkrossad när deras konsert i Hultsfred blev inställd på valborg!  
övrigt denna månad, jag hängde mycket med systrar och deras familjer, fotade med JP och blev BLOND!
 
 
i Maj spenderade jag en kväll i Silverdalen med fina vänner, grillade, skrattade, blev attackerad av kex och övrig mat. Storasyster hade sin bal, och jag var avundsjuk som få, för att hon var så fin!
Jag började blogga för Unicef, hade sjuk ångest över att jag snart skulle sluta nian, pluggade massor, gymmade och spenderade även denna månad ett antal dagar i Vimmerby med min bästa.
Denna månad hann jag även med att gå på släktkalas och firade både pappsens och kusinens födelsedagar.
Jag och några fler i klassen planerade ihop en klassresa, vi deltog i niornas asvlutningsshow, jag fotade massor o.s.v. Det här var en jävligt bra månad!
 
 
 
Älskade JUNI! Kan ju vara årets bästa månad!
Under månaden hann jag med att spendera en dag/kväll/natt i en übermysig stuga i Källviken med bästa tänkbara sällskap, jag var i Göteborg säkert 4 gånger, Vi hade avslutningsmiddag i skolan och alla var såå fina! Vi drog med alla nior ut till en sjö och hade klasskamp, och en dag klädde vi ut våra bås och underhöll alla människor.
Jag fyllde 16, syrran tog studenten, och skolan tog slut.
Bästa med månaden, Festivalen!
Firade midsommar med favoriterna och jobbade med fritidsgården som ledare när de skulle på läger till Gotland, grym vecka, BILDBOMB!
 
 
 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0