ÅRSRESUMÉ DEL 3

i Juli spenderade jag långa dagar i poolen, kom in på Oscarsgymnasiet, umgicks med tjejerna, firade Novas 1-årsdag, drog och dansade i parken med fint sällskap, började kolla The vampire diaries, började övningsköra, lekte massa med dipdye, sommarjobbade hos pappsen och tjänade fett med cash, fotade nea, gick på loppisar, åkte till kalmar med Nea och var ute och åkte båt och försökte lära mig åka vattenskidor med tre fantastiska grabbar. Den här månaden va sååå chill!
 
 
Augusti var ytterligare en sån där skön månad då jag hängde myket i poolen, fulade mig massor, spenderade en helg i Falkenberg, var på Rix FM festival i Kalmar, dansade ytterligare en kväll i parken, hängde i en stuga mitt ute i skogen, hoppade i vattnet från en kanot, myste på en ö, Började på Oscars, fotade en del, började träna igen och lite sånt. Rätt go månad ändåå
 
 
September var saknadens och förvirringens månad. Jag hade inte riktigt fått fotfäste i Oskarshamn och kände mig osäker, det var tufft i skolan och jag fick kämpa hårdare än jag förväntat mig, och herregud vad jag saknade albäck och mina fina tjejer!
Jag pluggade röven av mig och längtade massor.
den 24 hoppade jag på ett flyg och åkte till Spanien och var överlycklig mest hela dagarna!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0