FEELS LIKE A THOUSAND YEARS

Herregud. Har totalt glömt det här!
Har så mycket hela tiden, och så mycket annat att jag sällan tar mig tid att skriva av mig så som jag brukade förut. Mitt vardagsschema ser numer ut typ såhär:
Upp kl 6, 
Buss 7.20-8.20,
Skola 8.25-16,
Buss 16-17,
Äta 17-18,
Plugga 18- tills jag tröttnar,
SOVA.
 
Alla skolarbeten gör att nu för tiden känns det som att långvarigt knappande på skrivbordet är skola, skola, skola. Så jag tappade intresset. Men kanske vore det idé att dra igång igen?
 
 
 
Ph_ Jag på storasysters bröllop i somras
 
 

kommentera gärna
Postat av: saga

MEN JAAAAA BLOGGA MERA!!!!! i'm a big fan!!!!!
och jag saknar dig!!!! PUSSS PUSS PUSS

Svar: åååh, TACK GULLIS!!!! saknar dig meeeeed!! PUUUUUSSSSSS
erika

2014-02-13 @ 11:40:58

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0