LONG TIME, NO SEE

Hej på er! Säkert ingen som läser här längre, och det är väl förståeligt. Jag fick bara sån lust att skriva här, att släppa lite på allt jag känner inombords. 
2014 var ett tufft år, som många andta år hittills i mitt liv. Trots detta så känns det som att jag tagit mig igenom det som en vinnare. Jag har utvecklats och arbetat på mig själv. 
 
I år, 2015, har jag beslutat att det här ska bli mitt år. Inte en tår ska jag fälla i onödan. Inte en känsla ska jag känna som får mig att må dåligt. Det är slut på det. Jag är värd precis det som jag värderar mig själv till. Och trots alla de brister och skönhetsfläckar jag har så är jag värd allt det goda livet har att erbjuda. Och det är mitt nyårslöfte. Att utvecklas så pass det här året att jag möter mig själv, släpper alla osäkra tankar och släpper alla människor som får mig att må dåligt. Hejdå 2014, hej 2015! 
 
 

kommentera gärna
Postat av: helenis

<3<3<3

2015-01-11 @ 22:55:45
Postat av: annie

Jag läser fortfarande, lovar *pussgubbe* miss you

2015-01-12 @ 20:27:58
URL: http://annieeilvonen.blogg.se

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0